A Strigonium Számviteli és Gazdasági Tanácsadó Zrt. Ingatlankezelési Osztálya Esztergom Megyei Jogú Város Önkormányzat tulajdonában lévő lakóingatlanok jogi és műszaki-fizikai kezelését látja el, közszolgáltatási szerződés alapján.
Osztályunk ügyviteli feladatait két fő ügyfélszolgálati asszisztens, egy fő ügyfélszolgálati csoportvezető, egy fő társasházkezelő és egy fő pénzügyi ügyintéző végzi el. Ügyfélszolgálatunk a hét minden munkanapján, nyitvatartási időben fogadja a lakásbérlők panaszait, kérelmeit és hibabejelentéseit.
A műszaki jellegű feladatokat hat fős karbantartó csapatunk végzi, akik összesen öt külön szakmát képviselnek. A kivitelezést megelőző tervezési és felmérési munkálatokat a karbantartókat is irányító műszaki vezető végzi el.
A teljes Ingatlankezelési Osztály munkavégzését az osztályvezető irányítja és felügyeli.
Az ingatlankezelés jogi jellege az alábbi tevékenységek végzésére terjed ki:
Társaságunk szerződésben rögzített feladata továbbá - a lakásbérleti jogviszony megszűnését követően - gondoskodni, a birtokba vissza nem szolgáltatott lakások kiürítéséről, szükség esetén bírósági végrehajtás útján.
A Strigonium Zrt. Ingatlankezelési Osztálya látja el továbbá azon társasházak közös képviseletét és kezelését, amelyek többségi tulajdonosa az önkormányzat.
A lakóingatlanok műszaki és fizikai kezelése az alábbi tevékenységekre terjed ki:
Önkormányzati döntést követően elvégezzük a tulajdonos által kijelölt lakások teljes felújítását, megfeleltetve ezzel az ingatlanokat a mai kor esztétikai és műszaki elvárásainak.
Osztályunk mindezeken felül, az önkormányzat egyedi megrendelései alapján elvégzi a tulajdonos által kijelölt egyéb, nem lakóingatlanok részleges vagy teljes felújítását is.